مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 14:202023-11-05حوادث

کشف 400 کیلو مغز گردوی قاچاق در رزن 


فرمانده انتظامی شهرستان رزن از کشف 400 کیلوگرم مغز گردو از یک دستگاه پژو پارس به ارزش 120 میلیون تومان توسط مأموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

  - ایسنا/همدان فرمانده انتظامی شهرستان رزن از کشف 400 کیلوگرم مغز گردو از یک دستگاه پژو پارس به ارزش 120 میلیون تومان توسط مأموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

  سرهنگ مظاهر علیجانی در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی پاسگاه سورتجین شهرستان رزن حین کنترل خودروهای عبوری در محور اصلی رزن به آوج، به یک دستگاه خودرو پژو پارس مشکوک شده و آن را برای بررسی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو، تعداد 80 کارتن پنج کیلوگرمی به وزن کلی 400 کیلوگرم مغز گردو که ارزش آن توسط کارشناسان 120 میلیون تومان برآورد شده، کشف و یک متهم در این زمینه با تشکیل پرونده تحویل دایره جرائم اقتصادی پلیس آگاهی شهرستان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، علیجانی در پایان از عزم راسخ پلیس برای برخورد با پدیده قاچاق کالا خبر داد و به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هر گونه قاچاق کالا، مراتب را سریعاً به پلیس 110 اطلاع دهند.

دستگیری عاملان تخریب دیوار انبار مواد غذایی در همدان فرمانده انتظامی شهرستان همدان نیز از دستگیری دو نفر سارق انبار موادغذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 400 کیلو مغز گردوی قاچاق در رزن 

کشف 400 کیلو مغز گردوی قاچاق در رزن